Nr. 20301/10.03.2021
ANUNŢ
Primăria municipiului Vulcan, cu sediul în Vulcan, B-dul M. Viteazu, nr. 31, anunţă organizarea în data de 12 aprilie 2021 a concursului de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână, a următoarelor funcţii publice de conducere vacante:
- șef serviciu – Serviciul Administrarea domeniului public și privat, rețele stradale;
- șef birou – Birou Monitorizare, Smart city.
Pentru a participa la concursul de promovare candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 483 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, astfel:
Pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de șef serviciu – Serviciul Administrarea domeniului public și privat, rețele stradale:
- să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor inginerești;
- absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de șef birou – Birou Monitorizare, Smart city:
- să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor inginerești;
- absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde următoarele acte:
- formularul de înscriere;
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz, în situația în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
- copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul administrativ (La cererea candidatului, formulată la data înscrierii la concurs, dar nu mai târziu de data finalizării perioadei de depunere a dosarelor, cazierul administrativ poate fi solicitat Agenției Naționale a Funcționarilor Publici de către instituția organizatoare a concursului de promovare);
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor de către secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
Dosarele de înscriere se depun la compartimentul resurse umane din cadrul Primăriei Municipiului Vulcan în perioada 10.03.2021 – 29.03.2021 inclusiv.
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Municipiului Vulcan, în sala de ședințe a Consiliului Local Vulcan, astfel:
Proba scrisă - 12 aprilie 2021 - ora 1100
Interviul - data şi ora interviului se vor stabili de către comisia de examinare conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008, în sala de şedinţe a Consiliului Local Vulcan.
Atribuţiile postului de șef serviciu – Serviciul Administrarea domeniului public și privat, rețele stradale sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
materiale, consumabile și aparatură, în condițiile legii; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atribuţiile postului de șef birou – Birou Monitorizare, Smart city sunt următoarele:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
în vigoare, a echipamentelor de radiocomunicații și a personalului ce utilizează aceste echipamente conform legislației în vigoare și reglementărilor ANCOM ( Agenția Națională de Reglementare în domeniul Comunicațiilor); |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bibliografia stabilită pentru funcția de șef serviciu – Serviciul Administrarea domeniului public și privat, rețele stradale:
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ: partea a V-a și titlul I și II ale părții a VI-a, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 21/2002 privind gospodărirea localităților urbane și rurale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 230/2006 a serviciului de iluminat public, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităţilor, republicare, cu modificările şi completările ulterioare.
Bibliografia stabilită pentru funcția de șef birou – Birou Monitorizare, Smart city:
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ: titlul I și II ale părții a VI-a, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 64/2004 pentru ratificarea Convenției Consiliului Europei privind criminalitatea informatică, adoptată la Budapesta la 23 noiembrie 2001, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 455/2001 privind semnătura electronică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. nr. 1259/2001 privind aprobarea Normelor tehnice și metodologice pentru aprobarea Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică, cu modificările și completările ulterioare;
- H.G. nr. 245/2015 pentru aprobarea Strategiei Naționale privind Agenda Digitală pentru România 2020;
Persoana de contact pentru informații suplimentare: – Oprean Daniela, inspector – compartiment Resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Vulcan; telefon 0254570340 int. 217, e-mail: resurseumane@e-vulcan.ro
PRIMAR
MERIȘANU CRISTIAN ION